USEIN KYSYTTYÄ

Miten voin ottaa yhteyttä DigiDeniin?

Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@digiden.fi tai lomakkeella "OTA YHTEYTTÄ"-sivun kautta. Pyrimme vastaamaan sinulle mahdollisimman pian, mutta aina 24 tunnin sisällä. 

Mistä tuotteet lähetetään?

Tuotteet lähetetään joko Europpasta tai Aasiasta, riippuen varastotilanteesta. Enemmistö tuotteista valmistetaan Kiinassa. 

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Kyllä voit. Huomioi kuitenkin, että pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti, joten kaikki muutospyynnöt ja peruutukset on tehtävä 12 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä. Jos tuotteen toimitus on alkanut, emme pysty perumaan tilausta. Tilaus voidaan kuitenkin palauttaa täyttä hyvitystä vastaan sen saavuttua perille.

Mitä maksutapoja hyväksytte?

Meillä on käytössä monipuoliset maksutavat kuten VISA, Mastercard, AMEX, Apple Pay, Google Pay, Shop sekä PayPal-maksut.

Milloin tilaukseni käsitellään?

Pyrimme käsittelemään tilaukset aina mahdollisimman nopeasti. Tuotteet käsitellään tilausjärjestyksessä ja käsittelyaika on korkeintaan kolme arkipäivää. Saat tilaus- sekä toimitusvahvistuksen sitä mukaan, kun tilaus etenee. Pyydämme varaamaan lisäaikaa tilauksen käsittelyyn juhlapyhien ja alennuskausien aikana. Huomioithan, että emme lähetä tilauksia viikonloppuisin.

Kuinka kauan tilaukseni saapuminen kestää?

Tyypillinen toimitusaika on 1-3 viikkoa. Pyrimme kuitenkin työstämään tapoja, jotta pystymme toimittamaan tuotteita jatkossa entistäkin nopeammin. 

Entä jos en saa tilaustani?

Jos et saa tilaustasi 30 päivän kuluessa sen lähetyksestä, olet oikeutettu täyteen hyvitykseen. Otathan tässä tapauksessa meihin yhteyttä, kiitos. 

Peritäänkö tilauksestani tullimaksuja ja veroja?

Ei tarvitse. Tuotteen hinnat sisältävät veron eikä näistä tule tullimaksuja maksettavaksi. 

Miten voin palauttaa tuotteen?

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@digiden.fi

Mitä teen, jos vastaanottamani tuote on viallinen, väärä tai vaurioitunut?

Mikäli olet saanut virheellisen, puutteellisen tai viallisen tuotteen, niin otathan meihin yhteyttä. Liitä mukaan tilausnumero, kuvat tuotteesta ja kaikki asiaankuuluvat viitteet jotka sait paketin vastaanoton yhteydessä. Pyydämme säilyttämään kaikki tilaukseen liittyvät dokumentit ja paketit kunnes tilanne on ratkaistu. Tavoitteemme on aina ratkaista tilanteesi mahdollisimman nopeasti.

Milloin saan palautukseni?

Kaikki palautukset hyvitetään alkuperäiselle maksutavalle. Jos maksoit luotto- tai pankkikortilla, hyvitykset lähetetään kortin myöntäneelle pankille 3-10 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta tai peruutuspyynnöstä. 

 

 

Sivustomme mediat:
B-Roll by <a href="http://www.videezy.com">Videezy!</a>